Σχετικά με εμάς

12:48 π.μ.

About us



Το Food States γεννήθηκε ένα ζεστό πρωινό του καλοκαιριού στις 19 Αυγούστου 2013. Οι ''γονείς'' του είναι η Δήμητρα Τσαλκιτζή και ο Λευτέρης Παναπακίδης. Δύο πολύ καλοί φίλοι με κοινή την αγάπη τους για το φαγητό και τη δημιουργία.



Το φαγητό για εμάς είναι πρωτίστως ένα μέσο που ενώνει τους ανθρώπους, που τους φέρνει πιο κοντά. Δίνει αφορμές για συζήτηση, για σκέψεις και για εκφραστικότητα. Είναι παρόν σε όλες τις φάσεις της ζωής του ανθρώπου.

Μας ελκύει το καλό φαγητό. Το καλό φαγητό για εμάς διαθέτει τρία βασικά χαρακτηριστικά. Την καλή εμφάνιση, την ιδιαίτερη γεύση και την ''ταυτότητά" του.

O λόγος δημιουργίας του Food States είναι η μεγάλη αγάπη μας για τη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική, η ανάγκη μας να ενωθούμε με το διαδικτυακό κοινό μέσω αυτών και η επιθυμία μας να εξωτερικεύσουμε αυτό μας το πάθος. Το Food States είναι ένας χώρος γεμάτος γεύσεις, αρώματα και δημιουργίες. Είναι έκφραση και φαντασία. Είναι ταξίδι!

Μας ενδιαφέρει και μας αρέσει να ενημερωνόμαστε και να είμαστε παρόντες σε κάθε είδους εκδήλωση, δραστηριότητα και event που σχετίζεται με τον τομέα της γαστρονομίας. Επίσης, στα χόμπι μας εντάσσονται και τα ταξίδια γαστρονομικού ενδιαφέροντος που έχουν ως σκοπό την ανακάλυψη των ιδιαίτερων τοπικών εδεσμάτων και φαγητών.




Είμαι ο Λευτέρης Παναπακίδης. Κατάγομαι από την Αλεξάνδρεια Ημαθίας και γεννήθηκα το 1996. Σπουδάζω ζαχαροπλαστική-αρτοποιία στη Θεσσαλονίκη, όπου και κατοικώ.
Αν και απόφοιτος Νοσηλευτικής το πάθος μου για την ζαχαροπλαστική και το καλό φαγητό με κέρδισε. Το ενδιαφέρον μου για την κουζίνα υπήρχε ανέκαθεν, παρόλ' αυτά, τα πρώτα μου βήματα έγιναν στο γυμνάσιο.
Μου αρέσει πολύ να δοκιμάζω νέες γεύσεις, να ταξιδεύω, να φωτογραφίζω τοπία και πιάτα, ιδιαίτερα αλλά και απλά. Είμαι λάτρης του vintage style, του καφέ, του τσαγιού, και της διακόσμησης γενικότερα. 
Αν με ρωτήσετε για τις παιδικές μου αναμνήσεις θα σας πω ότι αυτό που θυμάμαι ακόμα είναι η μυρωδιά της φρεσκοψημένης πίτας από τα χεράκια της γιαγιάς μου, που δεν έλειπε ποτέ από το σπίτι. Είναι η συνταγή που περνάει από γενιά σε γενιά στην οικογένειά μας και που η γιαγιά μου δίδαξε υπομονετικά!




Είμαι η Δήμητρα Τσαλκιτζή. Γεννήθηκα το 1991 και μεγάλωσα στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας σε ένα σπίτι με τα υπόλοιπα 7 άτομα της πολύτεκνης οικογένειάς μου, την οποία υπεραγαπώ! Έχω σπουδάσει δασκάλα στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη και έχω τελειώσει την ειδικότητα Τεχνικός Αρτοποιίας- Ζαχαροπλαστικής. Πλέον μοιράζω τον περισσότερο χρόνο μου (και την καρδιά μου) στα δυο αυτά αντικείμενα που λατρεύω!
Το μικρόβιο της μαγειρικής εμφυτεύτηκε μέσα μου όταν ήμουν ακόμη πολύ μικρή. Και έκτοτε ζει και αναπτύσσεται μέσα μου…

Ήταν τότε που απολάμβανα να ακούω  την γιαγιά μου να μιλάει για τις συνταγές που έκαναν στο χωριό της στην Χαλκιδική. Συνταγές απλές, πολύ νόστιμες, με αγνά υλικά. Συνταγές που η γιαγιά μου διηγούνταν με τόση λησμονιά και λαχτάρα. Ήταν τότε που συνειδητοποίησα πως κάθε συνταγή έχει την δική της ταυτότητα, την δική της ιστορία, τον λόγο ύπαρξής της και τις δικές της ιδιαιτερότητες.

Μεγαλώνοντας, δεν έχανα την ευκαιρία να «χώνομαι» μέσα στο εργαστήριο του φούρνου που είχε (και ακόμη έχει) ο νονός μου στον Λουδία Θεσσαλονίκης. Ζύμες, αλεύρια, ζυμωτήρια, σοκολάτες, κουλουράκια... Ο μικρός μου παράδεισος! Το πρώτο μου «επαγγελματικό» δημιούργημα; Μια πλούσια, «μπαμπάτσικη», χειροποίητη πίτσα!
Στην μαγειρική με ελκύει οτιδήποτε νέο, διαφορετικό, περίεργο και ιδιαίτερο. Μου αρέσει πολύ και μπορώ να δοκιμάσω τα πάντα! Κι αυτό γιατί θέλω να ανακαλύπτω στην μαγειρική νέες γεύσεις, υφές, μυρωδιές και συνδυασμούς υλικών. 
Τρελαίνομαι, επίσης, να μαθαίνω για τις τοπικές συνταγές και προϊόντα του κάθε τόπου. Το πρώτο πράγμα που θα ψάξω πριν πραγματοποιήσω ένα ταξίδι είναι τα τοπικά φαγητά. Είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον να συνδυάζεις μια συνταγή με την ιστορία και τα γεωγραφικά δεδομένα της περιοχής, ενώ ιντριγκάρει πολύ το μυαλό μου να ανακαλύπτω το πόσες συνταγές υπάρχουν! Να πληροφορείσαι, να βλέπεις και να γεύεσαι κάτι που ποτέ δεν είχες σκεφτεί πως μπορεί να υπάρχει.
Το πάθος μου συγκεντρώνεται στην αρτοποιία και την ζαχαροπλαστική. Λατρεύω οτιδήποτε έχει να κάνει με ζύμη (οτιδήποτε!). Ψωμιά, πίτες, κουλουράκια, σφολιάτα... Τρελαίνομαι ακόμη για οτιδήποτε έχει γλυκιά γεύση! Δηλώνω υπεύθυνα μία από αυτούς που θα μπορούσαν να ζήσουν μόνο με γλυκά. Και η μεγάλη μου λαχτάρα; Η ζαχαροτεχνία!







Είμαστε ανοιχτοί σε οποιεσδήποτε προτάσεις, ιδέες και συνεργασίες.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στέλνοντας μήνυμα στην σελίδα μας στο facebook (Food States) ή στο e-mail: foodstates@gmail.com.



Φωτογραφίες: Βαγγέλης Κυνηγόπουλος


You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Μπράβο!! χαίρομαι να βλέπω νέους ανθρώπους με μεράκι να ασχολούνται με ότι μας τρέφει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Facebook

Instagram